کافه زیبایی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شامپو بدن اسپا

برای بیشتر افراد حمام کردن یکی از لذت بخش ترین ساعات روز است. در گذشته نه چندان دور تنها گزینه ی موجود برای شستشوی بدن صابون بود. ولی امروزه محصولات بهداشتی متنوعی در بازار وجود دارد. انواع مختلف شامپو بدن و ژل های شستشو با رایحه ها ی گوناگون و بعضا مناسب پوست های متفاوت و در بعضی موارد مخصوص خانم ها و اقایان. ولی آیا اینکه ما از صابون استفاده کنیم یا شامپو بدن فرقی هم دارد؟ درست است که از هر دو برای تمیزی بدن استفاده می کنیم ولی باید بدانید این محصولات تفاوت هایی هم دارند. که در زیر برایتان بازگو می کنیم:

·         در صابون از مواد حلال در چربی و ترکیبات صابونی استفاده می شود. PH بالایی دارد که برای پوست های خشک و حساس مناسب نیست. در صابون به علت هزینه ی بالای ترکیب کردن مواد نرم کننده از قبیل گلیسیرین به ترکیب صابون و حفظ حالت جامدشان، کمتر از نرم کننده ها استفاده می کنند. ولی در شامپو بدن از ترکیبات غیر صابونی که PH آنها نزدیک به پوست است استفاده می شود که به علت ماهیت مایع آن، به راحتی از انواع نرم کننده در ترکیبات محصول استفاده می شود. پس می توان گفت کسانی که پوست خشک و یا حساسی دارند بهتر است از شامپو بدن استفاده کنند.

·         یکی از مزیت های شامپو بدن نسبت به صابون های حمام این است که هر مقداری را که لازم دارید، می توانید استفاده کنید و بقیه ی آن بصورت استریل و بهداشتی درون بطری شامپو قرار دارد. شما دیگر نگران اینکه بقیه ی شامپو به بدن شخص دیگری آلوده است، نیستید. مثلا زمانی که یکی از افراد خانواده بیمار است مخصوصا بیماری پوستی، دیگر لازم نیست نگران سرایت از طریق صابون حمام که معمولا همه از آن استفاده می کنند باشید.

نکاتی که برای یک حمام و شستشوی خوب بهتر است به یاد داشته باشید:

·         از آب خیلی داغ استفاده نکنید چون به پوست بدنتان آسیب می رساند.

·         شستن پوست باعث می شود علاوه بر تمیزی پوستتان، چربی های مفید که از پوست محافظت می کنند نیز از بین بروند. پس اگر پوست خشک و حساسی دارید بهتر است دقت کنید که از چه شوینده ای استفاده می کنید. از شوینده هایی که PH آنها نزدیک به پوست است استفاده کنید.

·         بهتر است بلافاصله بعد از حمام از مرطوب کننده ها و آبرسان هایی مانند بادی میلک یا شیر بدن، لوسیون و کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود. مخصوصا اگر پوست خشکی دارید

·         به یاد داشته باشید همه ی پوست ها برای زیبایی و سلامت به مرقبت احتیاج دارند. به صرف اینکه پوستتان چرب است فکر نکنید که نیازی به مرطوب کننده و آبرسان ندارد. البته این نوع پوست در برابر خشکی مقاوم تر است ولی اگر مراقب پوستتان نباشید این پوست نیز آسیب پذیر است.


 

شامپو بدن اسپا چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

اسپا به محلی گفته می شود از آب دریا یا آب معدنی برای استحمام درمانی استفاده می کنند. و در کنار آن از انواع ماسک های طبیعی برای خدمات مراقبت از پوست صورت و بدن همراه با محیطی عطر آگین و موسیقی گوش نواز استفاده می شود. البته معمولا در سالن های اسپا خدمات ماساژ، مدیتیشن و در برخی رژیم غذایی نیز انجام میشود. اسپا روشی است برای دست یافتن بدن به آرامش بصورت طبیعی.

شرکت بزرگ اسپانیایی امالفی تولید کننده انواع محصولات بهداشتی از قبیل بادی میلک یا شیر بدنQ10 و شامپو بدن گل سرخ ، اقدام به تولید شامپو بدن اسپا کرده تا اگر موقعیت یا وقت رفتن به سالن اسپا را ندارید به راحتی در حمام خانه خود احساس یک اسپای خوب را داشته باشید و بدنتان به آرامش لازم برسد و شادابی و نشاط واقعی را تجربه کنید. چون عطرها یکی از مواردی هستند که در شادابی و روحیه تاثیر بسزایی دارند. این شامپو بدن با داشتن گلیسیرین در ترکیبات خود به لطافت و نرمی پوست شما کمک می کند. گلیسیرین خاصیت جذب رطوبت از محیط و حفظ رطوبت پوست را دارد. پس برای افرادی که پوست خشکی دارند، روغن مفیدی است. امروزه در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی برای نرمی و لطافت پوست از گلیسیرین استفاده می شود.

امیدواریم با شامپو بدن اسپا لذت یک حمام و ریلکسیشن خوب را تجربه کنید.

 

 

  • foad jalali
  • ۰
  • ۰

صابون مایع عسل آمالفی

لزوم شستن دست ها با صابون مایع دست

از آنجایی که همه ی ما در طول شبانه روز و به دفعات دست های خود را می شوییم، لازم است از یک صابون مایع مناسب و با کیفیت استفاده کنیم. چون ممکن است با شستن دست ها با مایع دستشویی نامناسب، پوست دستتان آسیب ببیند. سوالی که پیش می آید این است که واقعا لازم است دست ها را به دفعات بشوییم؟ جوابتان آری است زیرا پوست دست یکی از راه های انتقال بیماریهاست ما با دست دادن به افراد میکروب های دست یکدیگر را تبادل میکنیم. همچنین با دست زدن به اشیاء فقط اثر انگشت بجا نمی گذاریم بلکه ردی از میکروب های روی پوست دست را نیز بجا می گذاریم و همچنین میکروب های روی آن شیء نیز به دستمان منتقل می کنیم. باور کنید میلیونها میکروب روی پوست دستتان زندگی می کند. پوست دست با اینکه بسیار لطیف و نرم است، دارای شیارهای عمیقی است که مناسب زندگی و رشد میکروب ها هستند. پس لازم است دستانتان را به دفعات با صابون مایع بشویید.

تفاوت صابون مایع و صابون جامد

این دو محصول بجز چند فرق کوچک تفاوتی با هم ندارند هر چند اگر به این تفاوت ها دقت کنید در میابید که تفاوت های عمیقی هستند. در ادامه به شرح این تفاوت ها می پردازیم.

·         اولین تفاوت این دو محصول در این است که در اکثر موارد PH صابون جامد از PH صابون مایع بیشتر است. پس چربی بیشتری از روی پوست دستتان می شوید. در حالی که مقداری چربی برای محافظت از پوست لازم و ضروریست. و در طولانی مدت می تواند پوست دستتان را خشک کند. در حالی که PH صابون مایع به پوست نزدیک تر است.مخصوصا اگر پوست خشک و یا حساسی داشته باشید استفاده از صابون مایع مناسب تر است.

·         تفاوت دیگر صابون مایع و صابون جامد در این است که همه افراد با استفاده از صابون جامد باید به صابون دست بزنند پس صابون جامد آلوده به دست همه است. ولی صابون مایع در بسته بندی شیک و تمیز قرار دارد و شما هر مقداری که لازم دارید را از ظرف مخصوص صابون مایع برمی دارید و مابقی بصورت استرلیزه داخل ظرف می ماند. حال اگر شخصی مریض باشد نیاز به نگرانی بابت انتقال بیماری نیست.


 

از راه دست بیماری های زیادی منتقل می شود. از جمله، اسهال، مسمومیت های غذایی، انفولانزا، عفونت های بیمارستانی و... شما لازم است حتما قبل از ملاقات با بیمار و بلافاصله بعد از آن دست هایتان را بشویید. همچنین بعد از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و مترو، قبل و بعد از درست کردن غذا، قبل و بعد از خوردن غذا، بعد سرفه و عطسه کردن، وبعد از دستشویی. جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده، درصد زنان و 15درصد مردان بعد از دستشویی اصلا دست های خود را نمی شویند. و در میان مردان تنها نیمی از آنها از صابون مایع یا صابون استفاده می کنند.

شرکت بزرگ آمالفی تولیدکننده محصولات بهداشتی متنوعیست که یکی از این محصولات، صابون مایع  می باشد. این محصول در رایحه های متنوعی تولید شده که عبارتند از: صابون مایع لاو، صابون مایع انبه ، صابون مایع آلوئه ورا و صابون مایع عسل. این محصول در حجم 250 میلی لیتر برای شما عزیزان تولید و عرضه شده است. پس اگر پوست حساسی دارید و برای تمیزی و سلامت آن اهمیت قائل هستید، صابون مایع عسل آمالفی محصولی مطمئن است که مطمئنا رضایت شما را به دنبال دارد.


 

  • foad jalali
  • ۰
  • ۰

شیر بدن

بادی میلک یا شیر بدن آرگان

 

بادی میلک یا شیر بدن چیست و چه تفاوتی با لوسیون بدن دارد؟

 

بسیاری ممکن است تفاوتی بین کرم مرطوب کننده، لوسیون و بادی میلک قائل نباشند و فکر کنند کاربرد یکسانی دارند. اما واقعیت این است که با اینکه این سه محصول شباهت هایی دارند، کاربردشان نسبت به شرایط متفاوت است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. بهتر است هر کدام را بشناسیم تا در خرید دچار اشتباه نشویم.

تفاوت لوسیون، کرم مرطوب کننده و شیر بدن در چیست؟

 

این دو محصول هر دو نوعی کرم موضعی برای رفع خشکی پوست هستند ولی کاربرد های متفاوتی دارند.

کرم مرطوب کننده دارای درصد چربی بیشتری نسبت به لوسیون دارد . مناسب پوست های مختلف مخصوصا پوست های خشک و نواحی زبر بدن مانند آرنج است. چربی بیشتری که نسبت به لوسیون دارد باعث می شود پوست در برابر عوامل خارجی مانند باد و سرما محافظت شود. لازم است بدانید کرم مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب نیز وجود دارد. لوسیون نسبت به کرم مرطوب کننده چربی کمتر و آب بیشتری دارد، سبک تر است و سریع تر جذب پوست می شود. بنابراین لوسیون خاصیت آبرسانی بیشتری دارد. و بیشتر برای پوست های چرب و معمولی که چربی لازم برای پوست را دارند و به چربی بیشتری نیازی ندارند مناسب است.

 

بادی میلک چیست؟ چه تفاوتی با لوسیون دارد؟

بادی میلک یا همان شیر بدن نسبت به لوسیون و کرم مرطوب کننده خیلی سبک تر است، چربی کمتری دارد، آبرسانی بیشتری دارد و سریع تر جذب پوست می شود. بادی میلک بیشتر برای پوست های خشک و بی آب کاربرد دارد تا آب مورد نیاز برای پوست به سرعت تامین شود. یکی از ویژگیهایی که بادی میلک دارد، دارا بودن پروتئین های شیر و ویتامین های A  وE  و D  است. می توان گفت شیر بدن به تغذیه پوست نیز کمک می کند. ویتامین های A  و D  در بازسازی پوست و رفع چین و چروک نقش مهمی دارند. ویتامین E با مبارزه با رادیکال های آزاد در جوانسازی پوست نقش دارد. بادی میلک به علت آبرسانی بالایی که دارد ، اکسیژن رسانی به پوست را افزایش داده ، به ترمیم بافت فرسوده پوست کمک کرده و در نتیجه پوست جدید و شفافی را برایتان به ارمغان می آورد. استفاده از بادی میلک در درمان ترک های پوست بعد از دوران بارداری بسیار موثر است. حتی می توان در دوران بارداری نیز برای پیشگیری از ترک پوست از بادی میلک استفاده کرد. بادی میلک به علت دارا بودن اسید لاکتیک ، خاصیت ترمیم آفتاب سوختگی رانیز دارد.

شرایط آب وهوایی نیز ممکن است در استفاده از این دو نوع محصول تاثیر داشته باشد . معمولا استفاده از لوسیون در پاییز و استفاده از بادی میلک در زمستان مرسوم تر است.

شیر بدن آرگان چه فوایدی دارد؟

 

روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان بدست می آید و مبدا آن کشور مراکش است. این روغن خواص درمانی کم نظیر و متعددی دارد که با دانستن آنها متعجب می شوید و مطمئنا جزو طرفداران فراوان روغن آرگان می شوید.

خواص روغن آرگان چیست؟

 

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب مانند لینوئیک اسید و ویتامین های A و E، امگا 3 و امگا 6 و مقداری امگا 9 است. این روغن سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است که اکسیژن رسانی به سلول ها را افزایش داده و اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر پوست و مو شما را از بین می برد. این روغن پرخاصیت اثرات مفید فراوانی روی پوست و مو و ناخن دارد.

 

شیر بدن آرگان آمالفی در حجم 400 میلی لیتر برای استفاده ی شما عزیزان ارائه شده. بادی میلک روغن بسیار کمتری نسبت به لوسیون و کرم مرطوب کننده داشته و خاصیت آبرسانی فراوانی دارد.این محصول به علت داشتن پروتئین های شیر ، ویتامین های فراوان از جمله A و Dو E و روغن آرگان طبیعی بسیار مفید و پرخاصیت است. از اثرات فراوان آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         مرطوب کننده طبیعی

·         آبرسانی

·         جوانسازی پوست

·         درمان خشکی و زبری پوست

·         درمان جوش و آکنه با کنترل چربی پوست

·         لایه برداری

·         درمان ترک پوست بعد از بارداری

·         ضد آفتاب طبیعی

·         رفع التهابات پوستی

·         رفع چین و چروک دورچشم

·         مرطوب کننده طبیعی لب و...

تلاش کردیم درباره ی شیر بدن آرگان فوق العاده برای شما توضیحات کاملی ارائه دهیم تا با خواص فوق العاده آن آشنا شوید. شرکت آمالفی دارای محصولات متنوع دیگری ازجمله شیر بدن Q10 و بادی میلک شی باتر نیز می باشد. امیدواریم این توضیحات برای شما مفید واقع شود.

 با استفاده از شیر بدن آرگان آمالفی حس خوب داشتن یک پوست زیبا و سالم را داشته باشد.

 

  • ۰
  • ۰

شامپو کراتینه ضد موخوره آمالفی

 در این مقاله قصد داریم تا ابتدا کمی درباره موخوره و علل ایجاد آن و در مرحله بعد درباره پیشگیری و مبارزه با آن با شما سخن بگوییم شاید یکی از راه های معقول مبارزه با موخوره، استفاده از شامپو ها باشد. شامپو ضد موخوره آمالفی یکی از این شامپو ها است که می تواند به شما کمک کند.

این شامپو ضد موخوره محصول کشور اسپانیا و کمپانی آمالفی است که یک برند معتبر اروپایی است که جدیدا در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

موخوره چیست

موخوره به دوشاخه شدن انتهای مو گفته می شود. چون لایه محافظ مو از بین می رود در نتیجه انتهای مو دو یا چند شاخه مو شود.

 

علت ایجاد موخوره

این مشکل نسبتا در زنان شایع تر است زیرا شایع ترین علت ایجاد موخوره، استفاده از سشوار و برس مخصوصا بلافاصله بعد از حمام است. برای ایجاد موخوره دلایل مختلفی وجود دارد که می توان از موارد زیر نام برد:

  • سشوار کشیدن زیاد و مکرر همچنین سشوار کشیدن بلافاصله بعد از حمام
  • شانه کردن مو بلافاصله بعد از حمام که موها خیس خیس هستند
  • رنگ کردن و دکلره کردن مکرر و زیاد مو باعث تضعیف و شکنندگی موها می شود
  • بستن موها با کش و گیره سر برای مدت طولانی
  • کم آبی بدن
  • قرار گرفتن در برابر نور خورشید برای مدت طولانی
  • استفاده از شامپوهای اسیدی و قلیایی
  • شامپو ضد موخوره آمالفی با حجم 400 میل و قیمتی مناسب امروزه در فروشگاه اینترنتی کافه زیبایی عرضه می شود. شما می توانید این شامپو را به راحتی و خیلی سریع سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

پیشگیری از موخوره

برای پیشگیری ار ابتلا به موخوره نکات زیادی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید از ابتلا به موخوره پیشگیری کنید. استفاده از شامپو ضد موخوره یکی از این راه ها است.

  • برای شستن موهای خود از شامپوی مناسب موهایتان و با PH پایین استفاده کنید زیرا شامپو باPH بالا موهایتان را خشک می کند که این عاملی برای ابتلا به موخوره است.
  • بهتر است اگر موهای بلندی دارید انتهای آنها را با نرم کننده یا روغن های طبیعی چرب کنید. چون موها هرچه از ساقه دور می شوند ضعیف ترند و کمتر به چربی و رطوبت پوست سر دسترسی دارند. استفاده از این محصولات به تامین رطوبت و چربی مورد نیاز مو کمک می کند.
  • بلافاصله بعد از حمام از سشوار کشیدن موها پرهیز کنید. زیرا این کار به موهایتان آسیب شدید می زند. بهتر است بگذارید موهایتان بطور طبیعی خشک شود.
  • بلافاصله بعد از حمام موهای خیستان را شانه نکنید اجازه بدهید موهایتان خشک شود. همچنین محکم شانه کردن مو مخصوصا موهایی که در هم گره خورده به موها آسیب می زند. می توانید از نرم کننده های مو و سرم مو برای نرم شدن و راحت شانه کردن مو استفاده کنید
  • از رنگ کردن، دکلره کردن و اتوکردن مکرر و زیاد مو بپرهیزید زیرا موهایتان را ضعیف و شکننده می کند.
  • اگر در معرض نور شدید خورشید هستید یا قرار است مدت طولانی زیر نور خورشید باشید حتما از موهایتان محافظت کنید.
  • از مواردی که باعث خشکی پوست سرتان می شود بپرهیزید. چون تامین نشدن چربی و رطوبت مورد نیاز مو، یک عامل مهم موخوره است. مانند مصرف آب ، میوه، آبمیوه و سبزیجات کافی.

 

شامپو برای درمان موخوره

 یکی از راههای ساده و راحت موخوره کوتاه کردن موها از بالاتر از ناحیه ی موخوره است مخصوصا افرادی که موهایشان خیلی بلند است. اما راه دیگری نیز برای درمان موخوره وجود دارد تا شما افرادی که موهای بلندتان را دوست دارید، لازم نباشد موهایتان را کوتاه کنید.

شما می توانید از شامپو برای درمان موخوره موهایتان استفاده کنید. شامپو ضد موخوره آمالفی که یک شامپو کراتینه نیز میباشد، یک راه مناسب برای درمان و پیشگیری از موخوره و همچنین تقویت موهای شماست. چون حاوی کراتین است. کراتین موجود در این شامپو، موهایتان را تقویت می کند. چون کراتین یک عنصر مهم ساختاری است و با کم شدن آن موها ضعیف می شود شما با استفاده از شامپو ضد موخوره آمالفی موهایتان را کراتین و تقویت کرده و همچنین اگر مستعد ابتلا به موخوره هستید، از آن پیشگیری می کنید.

اگر با تغییر عادات رفتاری با موهایتان، تغذیه مناسب و استفاده از شامپو برای درمان موخوره، مشکل موهایتان حل نشد، که بعید است، بهتر است موهایتان را کوتاه کنید.

شرکت آمالفی تولید کننده و عرضه کننده محصولات بهداشتی متنوعی است از جمله بادی میلک، شامپو کراتینه، شامپو ضد شوره. امیدواریم استفاده از این شامپو ضد موخوره موهایتان رضایت کافی را برای شما به همراه داشته باشد.

  • foad jalali
  • ۰
  • ۰


کرم مرطوب کننده

 

امروزه اسم کوآنزیمQ10  یا کیوتن زیاد شنیده می شود. در ابتدا بهتر است در باره ی کیوتن بیشتر بدانیم. جالبه بدانید که این روزها از این ماده مفید در کرم مرطوب کننده، بادی میلک یا شیر بدن بسیار استفاده می شود.

تاثیر کوآنزیمQ10 بر پوست چیست ؟

کوآنزیم Q10 یا کیوتن یک آنتی اکسیدان است که بطور طبیعی بدن مقداری از آن را تولید می کند. کوآنزیم Q10 یا کیوتن از سلول ها و DNA در برابر آسیب های احتمالی ناشی از رادیکال های آزاد که ممکن است به آنها وارد شود، محافظت می کند. همچنین دیگر از کاربردهای کیوتن در بدن، نقش موثر آن در سوخت و ساز و متابولیسم بدن است. کیوتن در رفع اثراتی که کهولت سن روی بدن می گذارد نیز موثر است. تحقیقات نشان داده که کوآنزیم Q10 یا کیوتن، در سلامت پوست مفید است. مصرف موضعی این ماده مفید می تواند از پوست در برابر نورخورشید و اشعه های مضر محافظت کند. بدین ترتیب که کیوتن اکسیداتیو را کاهش می دهد و بدین ترتیب فرآیند چین و چروک و پیری پوست به تعویق میافتد. تحقیقات محققان نشان داده که کیوتن نقش بخ سزایی در جلوگیری از رشد سلول های سرطانی پوست دارد.

تا اینجا درباره ی کیوتن بیشتر فهمیدیم. ولی کارهایی باعث بوجود آمدن مشکلات پوستی از جمله خشکی، زبری و پوسته پوسته شدن پوست می شود؟

عوامل زیر باعث می شود تا ما از چیزهایی مثل لوسیون، کرم مرطوب کننده و ... استفاده کنیم.

  • قرار گرفتن مداوم و بدون محافظ در شرایط محیطی و آب و هوایی مانند نور خورشید ، باد و سرما و...
  • استفاده از صابون و شامپو بدن های با PH بالا چون با هر بار شستشو چربی زیادی را از پوست از بین میبرند، منجر به خشکی پوست می شوند.
  • رژیم غذایی که میوه و سبزیجات و ویتامین کمی درآن گنجانده شده باشد، پس مواد مغذی لازمه ی پوست، به آن نمی رسد.
  • استفاده از مواد شیمیایی و شوینده ها بدون دستکش به پوست شما آسیب جدی وارد می کند.
  • برخی بصورت طبیعی و ژنتیکی پوست خشکی دارند
  • استفاده از برخی داروها نیز منجر به خشکی پوست شما می شود. که می توان دیورتیک ها، ضد اسپاسم ها و آنتی هیستامین ها را نام برد.
  • اگزما، التهابات پوستی ، پسوریازیس(عدم ترشح غددپوست)، کم کاری تیروئید و دیابت بیماریهایی هستند که خشکی پوست از علائم آنها هستند.
  • به تدریج که سن بالا می رود بدون آنکه ما بخواهیم بخشی از کوآنزیم Q10 بدنمان از بین می رود. و وقتی کوآنزیم Q10 در بدن کم تولید می شود پوست تحلیل رفته و نشانه های پیری نمایانگر می شود.
  • چه بهتر که از کرم مرطوب کننده حاوی Q10 استفاده کنید.

 

درمان خشکی پوست و تاثیر کرم مرطوب کننده کیوتن بر پوست

 

 

راه های بسیار و بعضا ساده ای برای رفع و جلوگیری از برخی مشکلات پوستی مانند خشکی و پوسته پوسته شدن پوست وجود دارد و شما با رعایت آنها می توانید از مشکلات پوستی جلوگیری کرده و آن را درمان کنید. یکی از این راه ها استفاده از آبرسان های پوست ار قبیل : کرم مرطوب کننده، لوسیون و بادی میلک است. شاید شما فکر کنید این آبرسان ها با هم فرقی نکند. ولی باید بدانید هر کدام کاربرد خود را در شرایط خاصی دارد. در ابتدا باید بدانید هر سه این آبرسان ها ترکیبی از روغن و آب هستند.

کرم مرطوب کننده درصد روغن بیشتری نسبت به دو محصول دیگر دارد و برای پوست های خیلی خشک، زبر و پوسته پوسته مناسب است. کرم مرطوب کننده با درست کردن یک لایه چربی روی پوست، در محافظت پوست در برابر عوامل بیرونی مانند باد و سرما موثر است. همچنین این لایه چربی باعث حفظ رطوبت پوست شده و پوست را مرطوب نگه می دارد.

لوسیون اما از کرم مرطوب کننده رقیق تر است، یعنی درصد چربی کمتری نسبت به کرم مرطوب کننده دارد. و آبرسان بیشتریست. لوسیون مناسب پوست های معمولی ، چرب و مستعد جوش و آکنه است.

بادی میلک از لوسیون رقیق تر است و آبرسان قوی تریست . بادی میلک محتوی پروتئین های شیری، ویتامین های A و E و D است، که برای جوانسازی پوست و ترمیم آن کاربرد دارند.این محصول نیز برای پوست های خشک مناسب است.

 

کرم مرطوب کننده آمالفی محتوی کوآنزیم Q10 است. در بالا از تاثیر کوآنزیم Q10 بر روی پوست توضیح دادیم. حال کرمQ10 شرکت اسپانیایی آمالفی با داشتن کوآنزیم Q10، تاثیرات شگرفی بر روی پوست می گذارد.

  • آبرسانی و مرطوب نگهداشتن پوست
  • درمان خشکی پوست
  • نرم کننده پوست زبر
  • کاهش چین و چروک پوست
  • جوان کننده پوست و ضد پیری زودرس
  • تامین ویتامین های مورد نیاز پوست مخصوصا ویتامین E و B5
  • احیای لایه های دفاعی پوست

داشتن پوستی صاف، شفاف و زیبا حق شماست. و هیچ وقت برای دست یافتن به این منظور دیر نیست. کرم مرطوب کننده Q10 محتوی 200 میلی لیتر برای شما عزیزان و به امید سلامتی و زیبایی پوست شما ارائه شده است.

 

  • foad jalali
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • foad jalali
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • foad jalali