کافه زیبایی

  • ۰
  • ۰

نرم کننده مو آمالفی با رایحه اسپا

 

خیلی از افراد مخصوصا خانم ها تجربه ی گره خوردن موهایشان بعد از استحمام را دارند. در این زمان کلی وقت صرف اینکه گره موها را باز کنید گذاشتید و مطمئنا کلی از موهایتان آسیب دیده و کنده شده. ولی چرا موها گره می خورند؟ موی آسیب دیده و خشک بیشتر در معرض آسیب و در نتیجه گره خوردن و به هم پیچیدن موها است. این آسیب ناشی از عوامل زیادی است که با دانستن و رعایت کردنشان می توانید از این آسیب ها بکاهید.

شستن بیش از حد موها یا شستن با شامپوهایی که PH بالایی دارند باعث خشکی و آسیب به موهایتان می شود. مخصوصا اگر موهای بلندی داشته باشید.

استفاده مداوم و بیش از حد از وسایل حرارتی برای خشک کردن و حالت دادن موهایتان، به آنها آسیب وارد می کند.وسایلی از قبیل سشوار، اتوی مو، بابیلیس و...

رنگ کردن و دکلره کردن موها مخصوصا به دفعات زیاد و بصورت متوالی، موهایتان را آسیب پذیر می کند.

قرار گرفتن در برابر عوامل محیطی از قبیل نور شدید خورشید و باد به موهایتان آسیب وارد می کند.

حال اگر موهایتان خشک و آسیب پذیر شده و با هربار حمام رفتن باید کلی وقت برای باز کردن گره موها بکنید، باید چه کرد؟ یک راه ساده و کاربردی استفاده از محصولات بهداشتی برای تقویت مو و نرم کردن مو است محصولاتی از قبیل شامپو نرم کننده مو، شامپو کراتینه، نرم کننده ی مو. شرکت بزرگ آمالفی در این زمینه نیز محصولات متنوعی را تولید و ارائه کرده است. نرم کننده ی کراتینه مو آمالفی محصولیست که هم موهایتان را نرم و درخشان و شفاف می کند و هم با کراتینه ی موجود در نرم کننده مو سر آمالفی موهایتان تقویت می شود.

کراتین در نرم کننده مو آمالفی چه نقشی دارد؟

شاید درباره ی کراتین چیزی ندانید مشکلی نیست ما برایتان بطور کامل توضیح می دهیم. کراتین ترکیب اصلی تشکیل دهنده ی مو است که حدود 89 درصد از مو را تشکیل داده. البته این درصد در اسیایی ها بیشتر و در افریقایی ها کمتر است. این ماده باعث استحکام و انعطاف پذیری موها می شود و با کم شدن آن موهایتان ضعیف و شکننده می شود. برای درمان موهای شکننده و آسیب دیده لازم است موها کراتینه شود. در سالن های زیبایی هم اینکار انجام می شود. ولی برای راحتی می توانید محصولات کراتینه مو نیز استفاده کنید. مانند شامپو کراتینه آمالفی که برای انواع موها تولید شده بطور مثال شامپو کراتینه برای موهای آسیب دیده یا شامپو کراتینه آمالفی برای موهای چرب، یا نرم کننده مو آمالفی که حاوی کراتین نیز هست نرم کننده کراتینهآمالفی که عطر دلپذیر آن حس یک اسپا واقعی را می دهد.

چگونگی عملکرد نرم کننده مو بر روی موهای شما

نرم کننده مو با ایجاد یک پوشش روی سطح خارجی مو، آن را نرم و صاف کرده، بارهای الکتریکی منفی مو را که شامپو ایجاد کرده است خنثی کرده و بدین ترتیب موهایتان دیگر آشفته نمی شود.

دو نوع نرم کننده موی سر وجود دارد. دسته ی اول نیاز به آبکشی دارند و دسته ی دوم نیازی به آبکشی ندارند و تا دفعه ی بعد که موهایتان را می شویید روی موهایتان می ماندنرم کننده کراتینه آمالفی جزو دسته ی اول است و لازم است بعد از استفاده شسته شود.

طریقه ی استفاده از نرم کننده کراتینه آمالفی

ابتدا موهایتان را با شامپو شسته و کامل آبکشی کنید.

مقداری نرم کننده ی موی سر را روی دستتان ریخته و دست ها را به هم بمالید.

دستانتان را داخل موها کرده و ساقه ی موهایتان را به نرم کننده کراتینه آمالفی کامل آغشته کرده و ماساژ دهید.

چند دقیقه صبر کنید.

موهایتان با آب گرم آبکشی کنید.

چند نکته ساده درباره ی استفاده از نرم کننده مو وجود دارد که با رعایت نکردنشان ممکن است به موهایتان آسیب بزنید. پس با دقت ادامه مطلب را دنبال کنید.

نرم کننده ی موها را به ریشه ی موهایتان نزنید.

در استفاده از نرم کننده زیاده روی نکنید. همه ی موها می توانند از نرم کننده استفاده کنند زیرا نرم کننده ها بجز نرم کردن مو می تواند از موها دربرابر نور خورشید و گرمای ابزار حالت دهنده ی مو محافظت کند. فقط باید دقت کنید موهای معمولی و چرب نسبت به موی خشک و آسیب دیده تعداد دفعات کمتری از نرم کننده مو استفاده کنند. زیرا ممکن است اگر بیش از حد از نرم کننده استفاده کنید موهایتان کم جان شود. ممکن است شما جزو آن دسته افراد باشید که کلا از نرم کننده استفاده نمی کنند. ولی باید بدانید این کار نیز درست نیست. حتی برای موهای چرب نیز نیاز دارد گاهی از نرم کننده استفاده شود.

نگذارید نرم کننده مو زمان زیادی روی موهایتان بماند. 2 تا 3 دقیقه زمان برای ماساژ نرم کننده مو رو موهایتان کافیست. بیش تر از آن باعث می شود موهایتان شکسته و افتاده شده، همچنین زودتر چرب شود.


 

نرم کننده مو موهیتو آمالفی

 

گره خوردن و وز شدن موها و در نتیجه کلی کلنجار رفتن با موها برای باز کردن گره موها و صاف کردنشان، تجربه ایست گریبان گیر خیلی از افراد شده است. البته بیشتر برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده ای دارند اتفاق می افتد. این مشکل در نتیجه ی عدم مراقبت صحیح از مو اتفاق می افتد. کارهایی ساده که برای ما عادت شده ولی بهتر است بدانید به موهایتان آسیب وارد می کند. این عادات ساده را برایتان بطور خلاصه بازگو می کنم.

شستن بیش از حد موها و یا شستن با شامپوهایی که PH بالایی دارند باعث خشکی و آسیب به موهایتان می شود. مخصوصا اگر موهای بلندی داشته باشید.

استفاده مداوم و بیش از حد از وسایل حرارتی برای خشک کردن و حالت دادن موهایتان، به آنها آسیب وارد می کند.وسایلی از قبیل سشوار، اتوی مو، بابیلیس و...

رنگ کردن و دکلره کردن موها مخصوصا به دفعات زیاد و بصورت متوالی، موهایتان را آسیب پذیر می کند.

قرار گرفتن در برابر عوامل محیطی از قبیل نور شدید خورشید و باد به موهایتان آسیب وارد می کند.

خشک کردن و شانه کردن موها بلافاصله بعد از حمام، چون موهای خیس خیس آسیب پذیرند باعث آسیب جدی به موهایتان می شود.

رژیم غذایی فاقد ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن و پوست، باعث ضعیف شدن و آسیب پذیر شدن موها می شود.

نرم کننده مو یه راه ساده و تاثیرگذار

برای رفع این مشکل لازم است در کنار رعایت این نکات از نرم کننده مو سر استفاده کنیدنرم کننده مو باعث مرطوب ماندن، نرم شدن و درخشانی بیشتر موهایتان می شود. باید ذکر کنیم که شامپو نرم کننده مو نیز تولید شده است. برای موهای خشک و آسیب دیده بهتر است از نرم کننده موی سر استفاده شود. چون تاثیر بیشتری دارد به نظر لازم است طریقه ی صحیح شستن و خشک کردن موها را مرور کنیم تا اگر نکته ای را نمی دانید یا فراموش کرده اید، برایتان یاداوری شود.

موهای خود را با شامپویی که PH مناسب دارد بشویید. البته دقت کنید که شستن خشن و محکم برای موها مفید نیست بهتر است موهایتان را با شامپو ماساژ دهید. چون با ماساژ خون رسانی به پوست سر و موها بهتر انجام می شود. و در رشد موها نیز تاثیر مثبت دارد. بعد از شستن موهایتان و آبکشی، از نرم کننده مو برای موطوب ماندن و نرم شدن موهایتان استفاده کنید. حتی اگر موهای چرب و معمولی دارید نیز لازم است از نرم کننده استفاده کنید ولی در دفعات کمتر و فاصله زمانی بیشتر. لطفا به زمانی که لازم است نرم کننده مو روی موهایتان باشد دقت کنید. نباید بیشتر از 2 یا 3 دقیقه باشد چون موهایتان زیاد از حد خوابد. و بعد موهایتان را آبکشی کنید. حواستان باشد نرم کننده را روی ریشه ی موهایتان نزنید. باعث سستی و ریزش موهایتان می شود. در ادامه بعد از استحمام موهایتان را با حوله بپیچید تا رطوبت اضافی و زیادی آن گرفته شود. حواستان باشد با حوله موهایتان را محکم نکشید. بلافاصله از سشوار استفاده نکنید و آنها را برس نکشید. گره های موهایتان را دست باز کنید و بعد برس بکشید. بهتر است بگذارید موهایتان در هوای آزاد خودش کم کم خشک شود. ولی اگر خواستید از سشوار استفاده کنید حتما اجازه دهید آب اضافی موهایتان با حوله گرفته شود، بعد از سشوار استفاده کنید.

 

معرفی و عملکرد نرم کننده کراتینه موهیتو آمالفی

شرکت بزرگ آمالفی محصولات متنوعی را برای سلامت پوست و موی شما عزیزان تولید و ارائه کرده است از جمله انواع شامپو کراتینه و شامپو نرم کننده مو برای انواع مو و نرم کننده کراتینه مو. این محصول هم نرم کننده است و هم موها را با کراتینه و تقویت می کندنرم کننده مو آمالفی در رایحه های مختلف برای سلیقه های مختلف ارائه شده است نرم کننده کراتینه اسپا ، نرم کننده مو موهیتو دو مورد از این محصولات متنوع هستند. در اینجا قصد داریم درباره ی نرم کننده کراتینه موهیتو صحبت کنیم. این محصول در حجم 1000میلی لیتر و با رایحه موهیتو برای موهای معمولی می باشد. شما بوی خنک و دلپذیر موهیتو را تا مدت ها به همراه دارید.

نرم کننده مو با ایجاد یک پوشش روی سطح خارجی مو، آن را نرم و صاف کرده، بارهای الکتریکی منفی مو را که شامپو ایجاد کرده است خنثی کرده و بدین ترتیب موهایتان دیگر آشفته نمی شود. دو نوع نرم کننده موی سر وجود دارد. دسته ی اول نیاز به آبکشی دارند و دسته ی دوم نیازی به آبکشی ندارند و تا دفعه ی بعد که موهایتان را می شویید روی موهایتان می ماندنرم کننده کراتینه مو آمالفی جزو دسته ی اول است و لازم است بعد از استفاده شسته شود.

 

شاید ندانید کراتینه چیست. بطور خلاصه بهتر است بگوییم حدود 89 درصد از موهایتان را کراتین تشکیل داده است وباعث استحکام و انعطاف پذیری موها می شود. با کم شدن این ماده ی مهم موها سست و ضعیف و شکننده می شوند. برای جبران آن می توان از کراتینه بطور مستقیم روی موها استفاده کرد و یا از شامپو کراتینه استفاده کنید. البته همان طور که گفتیم شرکت آمالفی نرم کننده کراتینه مو نیز تولید کرده است.


نرم کننده مو آمالفی برای موهای حساس

یکی از ارکان زیبایی موهای سالم، زیبا و با طراوت است. برای داشتن چنین موهایی لازم است بطور صحیح مراقب موهایتان باشید. اگر بطور صحیح به مراقبت از موها نپردازید، موهایتان آسیب می بیند. حال اگر موهایی حساس داشته باشید این مراقبت ها باید بیشتر و با دقت تر انجام شود. لازم است از انجام برخی عادات رایج پرهیز کنید و برخا کارها را جایگزین این عادات غلط کنید. ابتدا لازم است این عادات اشتباه را نام ببریم تا با دانستن و رعایت آنها، قدم بزرگی در حفظ سلامت موهایتان بردارید.

با آب خیلی داغ حمام نکنید. آب ولرم یا ولرم رو به گرم گزینه ی مناسبی برای شستن موهایتان است.

هر نوع مویی برای شستشو نیاز به شامپوی مناسب خود دارد مثلا اگر موی حساسی دارید نباید از شامپوی مناسب موی چرب استفاده کنید.

هر نوع مویی که دارید لازم است از نرم کننده استفاده کنید. حال بسته به مویی که دارید تعداد دفعات استفاده از نرم کننده مو فرق می کند. هر چه مو خشک تر باشد بیشتر و هر چه چرب تر باشد کمتر لازم است از نرم کننده استفاده کنید. البته دقت کنید که در مورد نرم کننده ها هم مدل های مختلف برای موهای مختلف تولید شده است.

بلافاصله بعد از حمام موهایتان را شانه و خشک نکنید. چون موی خیس کمی سست است و با این کار بیشتر آسیب میبیند. بهتر است ابتدا با حوله موهایتان را بپیچید و اجازه دهید آب اضافی موها گرفته شود. سپس موهایتان را خشک کنید. دقت کنید موهایتان را با حوله محکم نکشید زیرا به موهایتان آسیب میزند. ضمنا خشک کردن و حالت دادن موها با سشوار و اتوی مو و وسایلی از این دست، بطور مکر و دائم موها را ضعیف و شکننده می کند.

رژیم غذایی حاوی مقدار کافی ویتامین و پروتئین مصرف کنید تا نیاز موهایتان برطرف شود.

از موهایتان در برابر آفتاب، بادهای شدید و کلا شرایط آب و هوایی بد محافظت کنید.

رنگ کردن و دکلره کردن مداوم و پی در پی به موهایتان آسیب می زند.

همانطور که در بالا توضیح دادیم یکی از مواردی که باید رعایت شود استفاده از نرم کننده مو سر است. ولی نرم کننده ی مو چگونه عمل می کند؟

چگونگی عملکرد نرم کننده مو

نرم کننده مو با ایجاد یک پوشش روی سطح خارجی مو، آن را نرم و صاف کرده، بارهای الکتریکی منفی مو را که شامپو ایجاد کرده است خنثی کرده و بدین ترتیب موهایتان دیگر آشفته نمی شود.

دو نوع نرم کننده موی سر وجود دارد. دسته ی اول نیاز به آبکشی دارند و دسته ی دوم نیازی به آبکشی ندارند و تا دفعه ی بعد که موهایتان را می شویید روی موهایتان می ماند.

نحوه

عملکرد نرم کننده مو کراتینه بر روی موهای حساس

 

شرکت آمالفی تولید کننده ی محصولات بهداشتی متنوعی برای انواع پوست و مو می باشد. نرم کننده مو نیز از محصولات این شرکت اسپانیایی است که در رایحه های مختلف و برای موهای مختلف تولید شده است. نرم کننده کراتینه مو اسپا نرم کننده مو برای موهای معمولی و نرم کننده کراتینه برای موهای حساس و آسیب پذیر. که این نرم کننده کراتینه مو ها علاوه بر نرم کننده مو سر، کراتینه نیز هستند. کراتینه ماده ی اصلی ساختار مو است که 89 درصد از ترکیب اصلی مو را شامل می شود و این ماده مهم در استحکام و انعطاف پذیری مو نقش مهمی دارد و با کم شدن این ماده موها ضعیف و شکننده می شود. برای دریافت این ماده می توانید از کراتین بطور مستقیم روی موهایتان استفاده کنید که در سالن آرایش همانجام می شود و یا خیلی راحت از شامپو کراتینه و نرم کننده کراتینه مو استفاده کنید. نرم کننده کراتینه آمالفی برای موهای حساس در حجم 1000 میلی لیتر برای شما عزیزان ارائه شده است. نرم کننده کراتینه مو آمالفی برای موهای حساس موهای تان را مرطوب، نرم و درخشان نگه می دارد. تا از سلامت و زیبایی موهایتان لذت ببرید.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی